WEBINAR

5 największych błędów
w Google Ads dla e-Commerce

Nie trać pieniędzy na źle ustawionych reklamach

Krzysztof marzec

15 maja 2024
12:00 (środa)

Krzysztof Marzec

gość

Krzysztof Marzec

DevaGroup

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.

Consent mode v2

Co sprawia, że Twój ROAS jest zbyt mały?

Na podstawie setek kampanii i audytów z 19 ostatnich lat Krzysztof Marzec pokaże Ci, które elementy Ads powodują największe straty ROAS.

Konkretne funkcje, przykłady i rozwiązania, które zaraz po webinarze możesz wdrażać w swoim sklepie!

Jakie są największe pułapki systemu Google Ads, na które nabierają się nawet wieloletni specjaliści?

Gdzie włożyć czas i energię aby faktycznie przyniosło to zmiany kosztu konwersji/wzrost ROAS?

1

Gdzie tracisz kasę?

Najczęstsze miejsca, z których uciekają pieniądze

2

Jak to naprawić?

Konkretne wskazówki, jak sobie z tym poradzić i zwiększyć ROAS

3

Masz pytania?

Zapytaj eksperta i uzyskaj odpowiedź live!

Konkrety!

Czy korzystasz aktywnie z ograniczania zasięgu kampanii, aby kierować ją tylko do wartościowych użytkowników? RLSA to dla Ciebie dziwny skrót czy wartościowa generująca wysoki ROAS kampania? Myślisz, że wystarczy uruchomić Performance MAX i zapomnieć o koncie? A może dałeś się namówić na szerokie dopasowania, a obietnica lepszych wyników nie została dowieziona? O tych i wielu innych elementach Krzysztof powie, powołując się na dane i wyniki skutecznych kampanii.

Z webinaru wyjdziesz z nową wiedzą, ale też listą do sprawdzenia na koncie Ads. Ale to nie koniec – zobaczysz, jak dużym błędem jest patrzenie na kampanię Google Ads przez kontekst tylko panelu narzędzia. Pokażemy jak wyjście na zewnątrz, synergia z innymi działaniami i analityka mogą wpłynąć na efekty znacznie bardziej niż można się tego spodziewać. Nie zabraknie też pułapek na jakie możesz wpaść wybierając złego specjalistę/agencję, a z jakich Krzysztof wyciągał swoich klientów.

Play Video

O webinarach PDK

Comiesięczne bezpłatne spotkania online z potężną dawką wiedzy dla każdego, kto pracuje w e-Commerce. Posłuchaj praktyków marketingu, sprzedaży, IT i prawa, by zawsze być na bieżąco z trendami i zmianami w branży. 

adam-300

prowadzący

Adam Jędrychowski

satisfly

Head of Marketing w Satisfly (wcześniej X-Coding). Od lat związany z komunikacją w obszarze nowych technologii i mediów. Doświadczenie zdobywał w startupie od VR, by później odpowiadać za media społecznościowe w Trans.eu i pomagać klientom układać strategie marketingowe w agencji DWG Design. Specjalizuje się w tworzeniu od zera komunikacji marek.

Dlaczego warto wziąć
udział w webinarze?

Eksperci

Poznasz specjalistów
branży e-Commerce

UX

Poukładasz swój biznes

Dla biznesu

Zaczniesz sprzedać
jeszcze więcej

Partnerzy webinaru

5 największych błędów w Google Ads dla e-Commerce

Webinar z Krzysztofem Marcem z DevaGroup

Termin

15 maja 2024 (środa)
12:00

.

marketingowo-edukacyjnych przez Satisfly sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław.

* Zapisując się, zgadzasz się na przesyłanie mailem informacji marketingowo-edukacyjnych przez Satisfly sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław

To wydarzenie już się odbyło.

Wcześniejsze webinary

pdk logo white

organizator

Satisfly (dawniej X-Coding)
a.jedrychowski@satisfly.co

ul. Powstańców Śląskich 7a
53-332 Wrocław

NIP: 8971802686
REGON: 022501357