WEBINAR
5 największych błędów
w Google Ads dla e-Commerce
Nie trać pieniędzy na źle ustawionych reklamach
Krzysztof marzec
15 maja 2024
12:00 (środa)
gość
Krzysztof Marzec
DevaGroup
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Co sprawia, że Twój ROAS jest zbyt mały?
Na podstawie setek kampanii i audytów z 19 ostatnich lat Krzysztof Marzec pokaże Ci, które elementy Ads powodują największe straty ROAS.
Konkretne funkcje, przykłady i rozwiązania, które zaraz po webinarze możesz wdrażać w swoim sklepie!
Jakie są największe pułapki systemu Google Ads, na które nabierają się nawet wieloletni specjaliści?
Gdzie włożyć czas i energię aby faktycznie przyniosło to zmiany kosztu konwersji/wzrost ROAS?
1
Gdzie tracisz kasę?
Najczęstsze miejsca, z których uciekają pieniądze
2
Jak to naprawić?
Konkretne wskazówki, jak sobie z tym poradzić i zwiększyć ROAS
3
Masz pytania?
Zapytaj eksperta i uzyskaj odpowiedź live!
Konkrety!
Czy korzystasz aktywnie z ograniczania zasięgu kampanii, aby kierować ją tylko do wartościowych użytkowników? RLSA to dla Ciebie dziwny skrót czy wartościowa generująca wysoki ROAS kampania? Myślisz, że wystarczy uruchomić Performance MAX i zapomnieć o koncie? A może dałeś się namówić na szerokie dopasowania, a obietnica lepszych wyników nie została dowieziona? O tych i wielu innych elementach Krzysztof powie, powołując się na dane i wyniki skutecznych kampanii.
Z webinaru wyjdziesz z nową wiedzą, ale też listą do sprawdzenia na koncie Ads. Ale to nie koniec – zobaczysz, jak dużym błędem jest patrzenie na kampanię Google Ads przez kontekst tylko panelu narzędzia. Pokażemy jak wyjście na zewnątrz, synergia z innymi działaniami i analityka mogą wpłynąć na efekty znacznie bardziej niż można się tego spodziewać. Nie zabraknie też pułapek na jakie możesz wpaść wybierając złego specjalistę/agencję, a z jakich Krzysztof wyciągał swoich klientów.
O webinarach PDK
Comiesięczne bezpłatne spotkania online z potężną dawką wiedzy dla każdego, kto pracuje w e-Commerce. Posłuchaj praktyków marketingu, sprzedaży, IT i prawa, by zawsze być na bieżąco z trendami i zmianami w branży.
prowadzący
Adam Jędrychowski
satisfly
Head of Marketing w Satisfly (wcześniej X-Coding). Od lat związany z komunikacją w obszarze nowych technologii i mediów. Doświadczenie zdobywał w startupie od VR, by później odpowiadać za media społecznościowe w Trans.eu i pomagać klientom układać strategie marketingowe w agencji DWG Design. Specjalizuje się w tworzeniu od zera komunikacji marek.
Dlaczego warto wziąć
udział w webinarze?
Poznasz specjalistów
branży e-Commerce
Poukładasz swój biznes
Zaczniesz sprzedać
jeszcze więcej
Partnerzy webinaru
5 największych błędów w Google Ads dla e-Commerce
Webinar z Krzysztofem Marcem z DevaGroup
Dziękujemy.
Potwierdzamy zapis na wydarzenie. Sprawdź skrzynkę mailową.
marketingowo-edukacyjnych przez Satisfly sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław.
* Zapisując się, zgadzasz się na przesyłanie mailem informacji marketingowo-edukacyjnych przez Satisfly sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław
To wydarzenie już się odbyło.
organizator
Satisfly (dawniej X-Coding)
a.jedrychowski@satisfly.co
ul. Powstańców Śląskich 7a
53-332 Wrocław
NIP: 8971802686
REGON: 022501357