O e-commerce po godzinach
ProstoDoKasy Fly Offline

WYDARZENIE ODWOŁANE
WYDARZENIE ODWOŁANE
Dołącz do wyjątkowego
wydarzenia networkingowego
Bez krawata, za to ze szklanką czegoś dobrego.
Wpadnij posłuchać inspirujących liderów
e-Commerce. Nawiąż cenne relacje biznesowe!
wstęp
bezpłatny
Posłuchaj praktyków
i ekspertów e-Commerce

Dawid Wadowski
8a

Miłosz Połeć
Promotraffic

Bartłomiej Waluś
Expandeco

Iga Bajuk
Kaizen Ads

Szymon Drobiński
ESUS IT

gość
Bartłomiej Waluś
Prelekcja: Jak przygotować się do obsługi klientów sklepu internetowego na rynkach zagranicznych?
W Expandeco pracuje z klientami otwierającymi sklepy internetowe na rynkach zagranicznych pomagając im w tłumaczeniu i lokalizacji treści, uruchamianiu obsługi klienta na nowych rynkach i włączaniu lokalnych adresów na potrzeby logistyki zwrotnej. Doświadczenie w e-commerce zdobywał u największego polskiego operatora pocztowego i w sklepie internetowym InBook.

gość
Miłosz Połeć
Prelekcja: Dlaczego warto budować silny brand dla e-Commerce
Jako Account Director segmentu Brand w PromoTraffic, zajmuje się wsparciem strategicznym klientów w osiąganiu celów marketingowych i biznesowych. Lubi wyzwania związane z układaniem strategii marketingowej, planowaniem mediów i układaniem procesów. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie marketingowe i analityczne oraz umiejętności związane z zarządzaniem projektami.
Umiejętności strategiczne czy analityczne wykorzystuje również prywatnie, ze względu na zamiłowanie do gier planszowych i sportu.

gość
Dawid Wadowski
Prelekcja: Rozszerzanie horyzontów: Strategie ekspansji w obsłudze klienta.
Jestem managerem obsługi klienta w 8a.pl, a moją główną misją jest inspirowanie zespołu oraz zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom. W swojej pracy opieram się na empatii i głębokim zrozumieniu potrzeb oraz wykorzystuję umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność budowania relacji, co pozwala mi skutecznie wspierać zarówno klientów, jak i pracowników.
W życiu prywatnym jestem mężem i ojcem, a także uwielbiam góry i stale dążę do własnego rozwoju.

gość
Iga Bajuk
Prelekcja: Strategia działań w kształtowaniu wizerunku firmy w świecie e-commerce. Postaw na autentyczność, nie bądź jak każdy!
W branży pracuję od wielu lat. Gdyby zerknąć w przeszłość, to tak na prawdę działałam w tym zakresie już na studiach. Zawsze wiedziałam co chce robić w życiu i bardzo się cieszę, że udaje mi się to zrobić. Uważam, że kreowanie wizerunku marek, tworzenie dla nich strategii i koordynacja tego wszystkiego to praca jak jazda na rollercoasterze, ALE jak ja to kocham! Kocham pracować kreatywnie. Jako strateg i osoba kreatywna zwrócę uwagę na to jak ważna jest AUTENTYCZNOŚĆ i, że to głównie ona może przyczynić się do sukcesu firmy, ponieważ należy pamiętać, że po 2 stronie zawsze jest CZŁOWIEK!
Prywatnie? Kocham żyć aktywnie, podróżować, uprawiać aktywność sportową, jeździć na desce, robić zdjęcia i głaskać wszystkie pieski świata!
Nienawidzę uniformów, szufladkowania i oceniania „książki po okładce”. Bądźmy sobą, pokazujmy siebie, bo to jedyna słuszna droga, żeby robić to co się robi i robić to dobrze!

gość
Szymon Drobiński
Prelekcja: E-Commerce na rynkach międzynarodowych: przegląd wyzwań i strategii odnoszenia sukcesu.
Szymon Drobiński, znany ze swojego zaangażowania i dążenia do idealnych rozwiązań dla swoich klientów, ponad dekadę temu założył ESUS IT. Jego celem było stworzenie firmy, która wyróżnia się w branży sprzedaży i dystrybucji sprzętu IT, odpowiadając na potrzeby klientów biznesowych. Dla Szymona nie ma rzeczy niemożliwych czego dowodem jest realizacja ambicji i otworzenie się na rynki europejskie. Dzięki swojej pasji i energii, motywuje do rozwoju i eksplorowania nowych możliwości. Jako osoba pełna pasji, wierzy, że nie ma celów nieosiągalnych o czym usłyszysz na nadchodzącym spotkaniu.
Prywatnie: mąż, ojciec, pasjonat szybkich samochodów i rozwoju osobistego.

prowadzący
Marek Kich
CEO w Satisfly
Jest konsultantem e-Commerce i marketingu. Od ponad 11 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-Commerce B2B / B2C, wspierając je od pierwszych pomysłów rozpoczęcia sprzedaży w sieci po skalowanie wyników sprzedażowych. Swoją wiedzą dzieli się w autorskim podkaście Sztuka E-Commerce. CEO w Satisfly, firmie technologicznej skupionej na wdrażaniu zyskownych sklepów internetowych.
Networking
Offlajnowa edycja spotkań ProstoDoKasy to wyjątkowa okazja na nawiązanie cennych znajomości wśród praktyków e-Commerce.
Spotkasz tu właścicieli i managerów sklepów internetowych, a także ekspertów od usług wokół nich – marketingu, analityki, wdrożeń czy automatyzacji.
Porozmawiajmy – szczerze, otwarcie, ze szklaneczką czegoś dobrego w dłoni!

Jak było ostatnio
Oto, co mówią uczestnicy PDK w ankietach po wydarzeniach
we Wrocławiu i Poznaniu.


Szczerze o e-Commerce
© katowicecourtyard.pl
Harmonogram spotkania
PDK Fly Offline

Wystąpienia
5× 20 minut

15 minut
przerwy pomiędzy

Sesje
Q&A

Swobodne rozmowy
do ostatniego gościa

Dołącz do nas!
Bądź częścią żywej społeczności e-Commerce połączonej ideą szczerości
i otwartości.
ProstoDoKasy to nie tylko spotkania networkingowe – to także comiesięczne webinary eksperckie, a także źródło dobrych wiadomości z branży.







organizator
Satisfly
a.jedrychowski@satisfly.co
ul. Powstańców Śląskich 7a
53-332 Wrocław
NIP: 8971802686
REGON: 022501357