O e-commerce po godzinach

ProstoDoKasy Fly Offline

Logo Courtyard
WYDARZENIE ODWOŁANE
WYDARZENIE ODWOŁANE

Dołącz do wyjątkowego
wydarzenia networkingowego

Bez krawata, za to ze szklanką czegoś dobrego.

 

Wpadnij posłuchać inspirujących liderów 
e-Commerce. Nawiąż cenne relacje biznesowe!

wstęp
bezpłatny

Posłuchaj praktyków
i ekspertów e-Commerce

Dawid Wadowski

Dawid Wadowski

8a

Miłosz Połeć

Miłosz Połeć

Promotraffic

Bartłomiej Waluś

Bartłomiej Waluś

Expandeco

iga

Iga Bajuk

Kaizen Ads

s-drobinski-tag (1)

Szymon Drobiński

ESUS IT

Bartłomiej Waluś

gość

Bartłomiej Waluś

Prelekcja: Jak przygotować się do obsługi klientów sklepu internetowego na rynkach zagranicznych?

W Expandeco pracuje z klientami otwierającymi sklepy internetowe na rynkach zagranicznych pomagając im w tłumaczeniu i lokalizacji treści, uruchamianiu obsługi klienta na nowych rynkach i włączaniu lokalnych adresów na potrzeby logistyki zwrotnej. Doświadczenie w e-commerce zdobywał u największego polskiego operatora pocztowego i w sklepie internetowym InBook.

Frame 95

gość

Miłosz Połeć

Prelekcja: Dlaczego warto budować silny brand dla e-Commerce

Jako Account Director segmentu Brand w PromoTraffic, zajmuje się wsparciem strategicznym klientów w osiąganiu celów marketingowych i biznesowych. Lubi wyzwania związane z układaniem strategii marketingowej, planowaniem mediów i układaniem procesów. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie marketingowe i analityczne oraz umiejętności związane z zarządzaniem projektami. 

Umiejętności strategiczne czy analityczne wykorzystuje również prywatnie, ze względu na zamiłowanie do gier planszowych i sportu.

Dawid Wadowski

gość

Dawid Wadowski

Prelekcja: Rozszerzanie horyzontów: Strategie ekspansji w obsłudze klienta.

Jestem managerem obsługi klienta w 8a.pl, a moją główną misją jest inspirowanie zespołu oraz zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom. W swojej pracy opieram się na empatii i głębokim zrozumieniu potrzeb oraz wykorzystuję umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność budowania relacji, co pozwala mi skutecznie wspierać zarówno klientów, jak i pracowników.

W życiu prywatnym jestem mężem i ojcem, a także uwielbiam góry i stale dążę do własnego rozwoju.

iga-tag

gość

Iga Bajuk

Prelekcja: Strategia działań w kształtowaniu wizerunku firmy w świecie e-commerce. Postaw na autentyczność, nie bądź jak każdy!

W branży pracuję od wielu lat. Gdyby zerknąć w przeszłość, to tak na prawdę działałam w tym zakresie już na studiach. Zawsze wiedziałam co chce robić w życiu i bardzo się cieszę, że udaje mi się to zrobić. Uważam, że kreowanie wizerunku marek, tworzenie dla nich strategii i koordynacja tego wszystkiego to praca jak jazda na rollercoasterze, ALE jak ja to kocham! Kocham pracować kreatywnie. Jako strateg i osoba kreatywna zwrócę uwagę na to jak ważna jest AUTENTYCZNOŚĆ i, że to głównie ona może przyczynić się do sukcesu firmy, ponieważ należy pamiętać, że po 2 stronie zawsze jest CZŁOWIEK!

Prywatnie? Kocham żyć aktywnie, podróżować, uprawiać aktywność sportową, jeździć na desce, robić zdjęcia i głaskać wszystkie pieski świata!

Nienawidzę uniformów, szufladkowania i oceniania „książki po okładce”. Bądźmy sobą, pokazujmy siebie, bo to jedyna słuszna droga, żeby robić to co się robi i robić to dobrze!

s-drobinski-tag

gość

Szymon Drobiński

Prelekcja: E-Commerce na rynkach międzynarodowych: przegląd wyzwań i strategii odnoszenia sukcesu.

Szymon Drobiński, znany ze swojego zaangażowania i dążenia do idealnych rozwiązań dla swoich klientów, ponad dekadę temu założył ESUS IT. Jego celem było stworzenie firmy, która wyróżnia się w branży sprzedaży i dystrybucji sprzętu  IT, odpowiadając na potrzeby klientów biznesowych. Dla Szymona nie ma rzeczy niemożliwych czego dowodem jest realizacja ambicji i otworzenie się na rynki europejskie. Dzięki swojej pasji i energii, motywuje do rozwoju i eksplorowania nowych możliwości. Jako osoba pełna pasji, wierzy, że nie ma celów nieosiągalnych o czym usłyszysz na nadchodzącym spotkaniu.

Prywatnie: mąż, ojciec, pasjonat szybkich samochodów i rozwoju osobistego.

marek-kich

prowadzący

Marek Kich

CEO w Satisfly

Jest konsultantem e-Commerce i marketingu. Od ponad 11 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-Commerce B2B / B2C, wspierając je od pierwszych pomysłów rozpoczęcia sprzedaży w sieci po skalowanie wyników sprzedażowych. Swoją wiedzą dzieli się w autorskim podkaście Sztuka E-Commerce. CEO w Satisfly, firmie technologicznej skupionej na wdrażaniu zyskownych sklepów internetowych.

Play Video

Networking

Offlajnowa edycja spotkań ProstoDoKasy to wyjątkowa okazja na nawiązanie cennych znajomości wśród praktyków e-Commerce. 

Spotkasz tu właścicieli i managerów sklepów internetowych, a także ekspertów od usług wokół nich – marketingu, analityki, wdrożeń czy automatyzacji.

Porozmawiajmy – szczerze, otwarcie, ze szklaneczką czegoś dobrego w dłoni!

quote

Jak było ostatnio

Oto, co mówią uczestnicy PDK w ankietach po wydarzeniach
we Wrocławiu i Poznaniu.

quote-2
porozmawiajmy

Szczerze o e-Commerce

Porozmawiajmy o codzienności pracy w branży. O rzeczywistości nie z notek prasowych, a z excela, analyticsa i paneli admina. O znaczeniu zaangażowania i szczerości w IT, marketingu, sprzedaży.

Termin i miejsce

24 stycznia 18:00

Hotel Courtyard by Marriott
Sala Madagaskar

Katowice

© katowicecourtyard.pl

Harmonogram spotkania

PDK Fly Offline

icon-time

Wystąpienia
5× 20 minut

icon-breaks

15 minut
przerwy pomiędzy

icon-q-a

Sesje
Q&A

icon-convos

Swobodne rozmowy
do ostatniego gościa

leash-03

Dołącz do nas!

Bądź częścią żywej społeczności e-Commerce połączonej ideą szczerości 
i otwartości.

ProstoDoKasy to nie tylko spotkania networkingowe – to także comiesięczne webinary eksperckie, a także źródło dobrych wiadomości 
z branży.

pdk logo white

organizator

Satisfly
a.jedrychowski@satisfly.co

ul. Powstańców Śląskich 7a
53-332 Wrocław

NIP: 8971802686
REGON: 022501357