Prosto DO Kasy

Śniadanie biznesowe

EDYCJA WIOSENNA

•

SPRZEDAŻ B2B W E-COMMERCE

Hotel Monopol Wrocław

9 kwietnia 2025
9:00 – 13:00

ul. Heleny Modrzejewskiej 2
Wrocław

zamyslony

Temat przewodni

Jak się przygotować
do projektu e-Commerce B2B,
gdy sprzedajesz tylko tradycyjnie?

Ludzie

•

Procesy

•

Technologia

Zgłoś swój udział

.

*Zapisując się, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Satisfly Sp. z o.o.

IDEA

Śniadanie biznesowe ProstoDoKasy to przyjemne
z pożytecznym.

•

Przyjemne, bo jesz pyszne śniadanie i poznajesz nowych ciekawych ludzi.

•

Pożyteczne, bo dostajesz pakiet praktycznej wiedzy, niedostępnej nigdzie indziej.

Śniadanie
Eksperci

Praktycznie

Warsztaty poprowadzą praktycy z krwi i kości, którzy wprowadzali sprzedaż internetową w dziesiątkach firm z sektora B2B.

UX

Przekrojowo

Poruszamy całe spektrum transformacji cyfrowej, od przygotowania organizacji, po wdrożenie technologii.

Bez reklam

Bez reklam

Bo tak jak Ty mamy dość sprzedażowych prelekcji na konferencjach.

GDZIE?

Hotel Monopol we Wrocławiu

© monopolwroclaw.hotel.com.pl

DLA KOGO?

Edycję kwietniową ProstoDoKasy poświęcamy sprzedaży B2B w internecie.

Jeśli

  • zarządzasz sprzedażą produktów do klienta biznesowego

i chcesz

  • uruchomić sprzedaż na platformie B2B
  • przeprowadzić transformację cyfrową w firmie
  • zwiększyć przychody z kanału internetowego

ale nie wiesz

  • jak poukładać role i procesy w firmie
  • jak powinna wyglądać architektura technologiczna
  • jak wybrać właściwą technologię
  • i jak ją wdrożyć bez palenia pieniędzmi w piecu

AGENDA

Agenda edycji wiosennej Śniadania ProstoDoKasy

9:00 – 9:30

Śniadanie

9:30 – 10:30

Warsztat: Czego brakuje w Twojej firmie, żeby rozpocząć wdrożenie e-Commerce B2B – Barbara Tatar

10:30 – 11:00

Networking

11:00 – 12:00

Warsztat: Fundamenty e-Commerce B2B, czyli jak stworzyć dobrze działający ekosystem IT – Marek Kich

12:00 – 13:00

Q&A z ekspertami

Barbara Tatar

EKSPERT

Barbara Tatar

Doradca e-commerce B2B, Konsultant ds. sprzedaży. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej oraz IT w zakresie e-commerce. Przeszła pełną ścieżkę zatrudnienia, od stanowisk specjalistycznych, do prezesa MŚP. Łączy doświadczenie z wielu branż i dyscyplin, aby dać swoim klientom najwyższą wartość usług i wspierać w transformacji cyfrowej. Specjalista w sprzedaży, marketingu i e-commerce B2B.

Marek Kich

EKSPERT

Marek Kich

Od ponad 12 lat uczę się dwóch rzeczy: jak być skutecznym przedsiębiorcą i jak robić dobry e-Commerce. Zaczynałem jako programista, później sam prowadziłem projekty wdrożeniowe. Dzisiaj jako CEO Satisfly pomagam swoim klientom pokonywać bariery w sprzedaży elektronicznej. Współtworzyłem platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Briju, Clarena, czy Volcano. W międzyczasie dzielę się swoimi doświadczeniami jako host podcastu Sztuka E-Commerce.

Case study

Meringer

Największa w Polsce platforma B2B z wyrobami medycznymi. Sprzedaż większa o 230% rok do roku.

Barbara Tatar

9:30 – 10:30

  1. Czego brakuje w Twojej firmie, żeby rozpocząć wdrożenie e-Commerce B2B?
  2. Przygotowanie do projektu – ile to będzie trwać i kosztować?
  3. Jakie masz systemy i czy to, co masz wystarczy?
  4. Dlaczego Twój projekt może się przesunąć w czasie po pierwszym spotkaniu projektowym? I co ma z tym wspólnego księgowa?
  5. Czy marketing w B2B ma znaczenie i kogo potrzebujesz na start?
  6. Dane – czy diabeł może być straszniejszy niż go malują?
  7. Z miotłą przez magazyn – analiza ABC i XYZ to nie przelewki.
  8. Kto pierwszy ucieknie z pokładu i dlaczego to może być kierownik/dyrektor logistyki?
  9. Historia brzydkiego kaczątka – w co zmieni się Twoja firma po wdrożeniu e-Commerce B2B? 
  10. Te cholerne analizy – dlaczego analiza przedwdrożeniowa to MUST HAVE?

Marek Kich

11:00 – 12:00

  1. Ekosystem technologiczny w firmie B2B – to nie tylko platforma!
  2. Czym różnią się dostępne na rynku technologie? Abonamenty, open source, systemy dedykowane.
  3. Co MUSISZ wiedzieć o współpracy z zewnętrzną agencją, zanim wdrożysz platformę B2B?
  4. Jak wyceniać technologię? Pułapki rozliczeń sztywnych (fix) versus elastycznych (time&material).
  5.  Jak kupują Twoi klienci? Przekładamy przyzwyczajenia i potrzeby klientów na technologię.
  6. Podsumujmy – krok po kroku do transformacji cyfrowej firmy.

FAQ

Masz pytania? My mamy odpowiedzi.

Organizatorem jest agencja e-Commerce Satisfly.

Wydarzenie jest kierowane do osób zarządzających sprzedażą w firmach handlowych i produkcyjnych B2B. 

Zapraszamy właścicieli, prezesów i kadrę menedżerską.

Nie, wydarzenie jest bezpłatne, jednak z ograniczoną liczbą dostępnych miejsc.

Wypełnij dostępny na tej stronie formularz. W odpowiedzi dostaniesz maila z potwierdzeniem udziału.

Najlepiej notatnik, laptopa lub tablet. I otwartą głowę 😉

Każdy uczestnik dostanie certyfikat i wszystkie materiały edukacyjne z warsztatów.

pdk logo white

organizator

Satisfly sp. z o.o.
a.jedrychowski@satisfly.co

ul. Legnicka 51-53
54-203 Wrocław

NIP: 8971802686
REGON: 022501357