Doradca e-commerce B2B, Konsultant ds. sprzedaży. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej oraz IT w zakresie e-commerce. Przeszła pełną ścieżkę zatrudnienia, od stanowisk specjalistycznych, do prezesa MŚP. Łączy doświadczenie z wielu branż i dyscyplin, aby dać swoim klientom najwyższą wartość usług i wspierać w transformacji cyfrowej. Specjalista w sprzedaży, marketingu i e-commerce B2B.
Od ponad 12 lat uczę się dwóch rzeczy: jak być skutecznym przedsiębiorcą i jak robić dobry e-Commerce. Zaczynałem jako programista, później sam prowadziłem projekty wdrożeniowe. Dzisiaj jako CEO Satisfly pomagam swoim klientom pokonywać bariery w sprzedaży elektronicznej. Współtworzyłem platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Briju, Clarena, czy Volcano. W międzyczasie dzielę się swoimi doświadczeniami jako host podcastu Sztuka E-Commerce.
Barbara Tatar
9:30 – 10:30
Standaryzacja w służbie automatyzacji, czyli co zrobić z wyjątkami.
Ekosystem infrastrukturalny na dziś i jutro.
Zarządzanie kartoteką produktową przy dużej liczbie dostawców.
Co mają wspólnego funkcjonalności z klientem końcowym i jak podejść do tematu, aby nie przepalić pieniędzy.
Lider biznesowy projektu – jego rola, zakres obowiązków i kompetencje.
Marek Kich
11:00 – 12:00
Ekosystem technologiczny w firmie B2B – to nie tylko platforma!
Czym różnią się dostępne na rynku technologie? Abonamenty, open source, systemy dedykowane.
Co MUSISZ wiedzieć o współpracy z zewnętrzną agencją, zanim wdrożysz platformę B2B?
Jak wyceniać technologię? Pułapki rozliczeń sztywnych (fix) versus elastycznych (time&material).
Jak kupują Twoi klienci? Przekładamy przyzwyczajenia i potrzeby klientów na technologię.
Złożoność stanów magazynowych – zamówienie ze stanu, ale też zamówienie prosto na produkcję.
Zarządzanie dokumentacją produktów i certyfikatami.
Indywidualna oferta produktowa i cenniki.
Informacja o dostępności asortymentu z uwzględnieniem produkcji.
Kontraktacja – długoterminowe umowy ramowe.
Narzędzia dla handlowców (panel handlowca, zamawianie w imieniu klienta, negocjacje zamówień, ofertowanie).